Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Αρτεμις Κασιμιάδου, "Πικρία"

  • Είναι η λησμονιά κι ο θάνατος που έκαναν τα μάτια μου ποτέ να μην δακρύζουν σαν αγαπούν και σαν πονούν...
    Είναι τα μάτια μου που πέρασαν ανύποπτα παιδεύτηκαν καχύποπτα.... ...και γέρασαν...
    Είναι η καρδιά μου που δεν θέλει άλλη υποχώρηση μπροστά στα μάτια που σφαλλούν μπροστά στα μάτια τα νεκρά που δεν αγαπούν πια τίποτε... μονάχα εσένα...
    Και γω
    που δεν δέχτηκα πως έμεινα μόνη
    είμαι βλέπεις και γω
    που ακόμη δεν συμβιβάστηκα με τον χαμό σου.... ούτε μ' αυτούς.

1 σχόλιο:

  1. .....εγω που ακόμη δεν συμβιβάστηκα με τον χαμό σου.... ούτε μ' αυτούς....Μ'ΑΚΟΥΣ????
    ποιητή μου ενα χρατς ακουσα μεσα απο μια καρδια!! ολοζωντανη εικονα... "πικρία" με χρωματα και ηχους...!!
    κρυώνω...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή